sâmbătă, 1 iunie 2013

Paste super delicioase home made

Pastele sunt printre preferatele mele,cu legume ,cu vinete,carbonara ,cu rosii si mult mult busuioc .As manca in fiecare zi desi sunt pur si simplu Nocive siluetei mele :).
Am pregatit o supa grozava cu taitei si mi-am pus repede si mie o portie de tagliatelle la tigaie.Ai mei nu mananca busuioc sau alte plante prea aromate.Asa ca mi-am facut putin de cap .
Ingrediente  :
2 oua 
300 g faina (sau cat intra pentru a framanta un aluat tare si ferm)
2 linguri de apa 
1 mana de busuioc proaspat din ghiveci 
1 lingura pasta de rosii
1/2 lingurita verdeturi italiene 
piper mozaic proaspat rasnit
1 lingurita de sare 
2-3 linguri ulei 
3 catei de usturoi tocati marunt marunt 
Pregatim aluatul amestecand ingredientele foarte bine oua,faina si cele 2 linguri de apa .Intindem foarte bine aluatul si il impachetam de cateva ori .Eu am folosit masina pentru paste si nu mi-a fost deloc greu.Taiem pastele si le lasam sa se usuce putin pe masa   Aici intervin copii mei care vor mereu sa fure pastele nefierte sau se le mai intinda o data  :)))Intre timp punem apa la fiert impreuna cu sarea .Cand apa clocoteste adaugam pastele si le fierbem cca 7-8 minute.Le putem incerca ,nu trebuie sa fie foarte fierte.
Punem la incins o tigaie in care adaugam uleiul ,adaugam pastele sa prinda putin luciu apoi bulionul ,rasnim piper din belsug ,(ador rasnitele astea Kotanyi  sunt foarte utile ) si adaugam apoi verdeturile uscate si busuiocul tocat marunt marunt .
Lasam doar 1 minut pastele pe foc pentru a se amesteca aromele.In bucatarie deja miroase grozav a busuioc  .Servim pastele calde  ! Bune bunute!!!!!!!!







Va invit si pe voi toti la o portie de paste ,sunt gata imediat .
 Cu acest articol m-am alaturat campaniei Blogchef.ro – Gatim ce poftesti!, in care  Andreea Patrascu Cetin Ametcea Sebastian Bargau  si  Radu Bazavan  se lupta pentru titlul de „Blogchef”, powered by BEKO



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...