marți, 31 iulie 2012

Clatite perfecte


2 oua
1 lingura zahar
1 praf de sare
500 ml apa
1 lingurita colorant alimentar rosu
4-5linguri dulceata de cocaze
400 ml frisca
200-250 g faina ,pentru un aluat subtire .
Amestecam ouale cu apa,colorant,zahar si sare.Apoi adaugam treptat faina si ne pregatim pentru cele  mai frumoase si gustose clatite.
Incingem  Tigaia Fissler si o ungem prima data cu o lingurita de ulei .
Turnam cate un polonic de aluat si asteptam cuminti sa se coaca apoi o intoarcem.
Aceste clatite au fost fericirea fetitei mele ,rosul este culoarea ei preferata.Iar frisca amestecata cu dulceata de coacaze a fost putin mov ,o alta culoare foarte iubita de ea.
Tigaia Fissler nu se lipeste,este minunata .Am uitat  cat e de amuzant sa intorc clatitele iar Sabi imi spunea ca fac jonglerii. Apoi am servit o delicioaasa floare si langa am avut un servetel umplut cu frisca :d










Si ultimul a fost un tortulet cu multa frisca ,buuuun bun bun.Abia astept sa fac niste clatite americane pentru micul dejun .



Un comentariu:

  1. Sa-ti traiasca ingerasul ...Delicioase si prezentate super clatitele tale ,iar tigaia este intr-adevar minunata...Te-am votat cu drag in concursul gatestesanatos... Daca mai ai vreun vot si pentru mine... Budinca de clatite cu branza la cuptor Valentina Ionita
    Pupici si multa bafta

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...