duminică, 22 iulie 2012

Mini tarte cu iaurt




  • 2  galbenusuri
  • 10 gr gelatina
  • 150 gr margarina
  • 5 lingura zahar
  • 300 gr faina alba
  • 300 ml frisca lichida
  • 1 praf de sare
  • 1 pahar de iaurt  
  • Punem intr-un bol faina, adaugam margarina taiata bucatele , galbenusele, zaharul si sarea. cu degetele , amestecam rapid si punem coca la frigider o ora.Rupem o bucatica de aluat, facem o bila pe care o intindem cu sucitorul si apoi o punem in forma apasand usor. In mijloc punem cateva boabe de fasole sa nu creasca aluatul la copt.
  • Scoatem formele le rasturnam usor ,formele nu necesita ungere .Punem iaurtul intr-un bol , adaugam 4 linguri de zahar si amestecam. Dizolvam gelatina in 4 lingurite de apa rece, apoi o rasturnam in 50 ml apa fierbinte . Turnam amestecul peste iaurt, amestecam si lasam sa se intareasca putin . Batem frisca tare apoi adaugam lingura cu lingura in iaurt. Mixam bine si lasam sa se intareasca la rece.
    Umplem formele cu crema si deasupra punem dulceata de visine in cazul meu,putem folosi orice fruct il dorim. 










5 comentarii:

  1. Dragute tartele tale. Si formele de copt imi plac. Nu stiam de rolul fasolelor ca sa nu creasca alautul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult,ptr aluat se poate folosii fasole sau orez,daca pui si hartie de copt peste aluat poti folosii boable de mai multe ori .Tartele au fost foarte bune ,crema este finuta si pufoasa .

      Ștergere
  2. Vreau sa incerc si eu reteta asta, mi se pare foarte interesanta!, dar am cateva nelamuriri :)
    Amestecam iaurtul cu gelatina calda? mi-e frica sa nu se branzeasca :) Tartele gata ornate unde le pastrezi, presupun ca nu se pot manca toate odata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Gelatina se incalzeste ca sa se dizolve apoi se amesteca cu iaurtul si apoi lasam putin la rece.Eu an un suport de tort acoperit si le pun acolo in frigider ,daca mai raman .

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte gustoase. Formele sunt nemaipomenite.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...