miercuri, 14 noiembrie 2012

Prajitura cu piure de dovleac




O prajitura grozava pe care am facut-o de cel putin 5 ori in aceasta toamna .Am admirat-o pe blogul lui Adrian Hadean  aici si spuneti si voi daca nu arata grozav.
Eu nu am avut muguri de pin si praf de copt cu sofran insa chiar si asa i-a placut gustul atunci cand ne-am intalnit ,dar asta e alta poveste.

Ingrediente  :
6 oua
7 -8 linguri de faina  ( in functie de consistenta aluatului  )
250 g dovleac placintar
4 linguri de ulei
10 linguri de zahar
1/2 lingurita de scortisoara
1 praf de copt


Curatam si dam pe razatoare o bucata  de dovleac  peste care presaram 3 linguri de zahar si scortisoara ,in general dovleacul este destul de dulce .Lasam sa  se raceasca piureul si apoi il folosim in aluat.
Separam ouale  si galbenusurile le mixam bine cu uleiul pana se albesc putin
Albusurile le spumam impreuna cu zaharul si apoi incet amestecam galbenusurile in ele .
Adaugam faina in ploaie si apoi praful de copt strins cu putin otet.
Amestecam piureul de dovleac in aluat si apoi coacem prajitura intr-o tava unsa  cu ulei si tapetate cu faina .
O servim pudrata bine cu zahar .
Este grozav de buna pe cuvant  .









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...