vineri, 8 februarie 2013

Piept de rata cu portocale si ghimbir


1 piept de rata
5 cm ghimbir proaspat
1 lingurita de zahar
1 lingurita de boia
sare si piper dupa gust
zeama de la 2 portocale
1 punga taitei vermicelli
2 -3 linguri de sos de soia ,daca folosim sos de soia adaugam mai putina sare la carne .
Dezosam pieptul de rata si il lasam al macerat in condimente.Dam pe razatoare ghimbirul,il amestecam cu boia, zahar,piper si il lasam sa se odihneasca la rece cca 30 de minute.Punem pieptul de rata la fript intr-o tigaie si il intoarcem pe toate partile ca sa faca o crusta frumoasa.Carnea se frige cca 5-6 minute .
Apoi adaugam sosul de soia si zeama de portocala si lasam sosul sa fiarba.Scoatem carnea,o acoperim putin si lasam la foc mic sosul ramas ca sa se ingroase putin.
Separat de fierb taiteii vermicelli in apa clocotita si apoi se clatesc cu apa rece si se scurg.Servim taitei alaturi de felii din piept de rata si putin sos .





4 comentarii:

  1. Doar eu lipsesc de la masa asta! Foarte pe gustul meu ai gatit,bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Mitinita,pieptul de rata este preferatul sotului si musai cu taitei .Apropo de ce spunea zilele trecute Brandusa suntem obisnuiti sa zic sa fierbem carnea asta sau sa o punem repede la cuptor pe varza ,nimic nou ,nimic inedit.Mama soacra a fiert un piept cca 4 ore si era cauciuc iar eu am fript repede unul in 5 minute si cu minunatia aromata delicioasa care se numeste ghimbir ,am rezolvat masa imediat .

      Ștergere
    2. Poti sa dai lectii la mama soacra:)) Am avut si eu rata in weekend,am fiert-o la oala cu presiune,a fost atat de buna!

      Ștergere
  2. Arata absolut delicios, mi-ai facut pofta!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...