luni, 2 decembrie 2013

Mini checuri cu ananas si scortisoara

Am zarit aceste mini checuri cu scortisoara si ananas pe blogul Laurei Adamache ,le-am pregatit si pana sa ma apuc eu de pozat s-au mancat :))) .Copii si jupanul au fost foarte incantai de gustul lor grozav.
Astazi am copt iarasi pentru puiutul meu micut care are febra si chiuleste de la camin .Deci trebuie rasfatat si oblojit putin.
Concursul il gasiti pe pagina Laurei si toate retetele in care a folosit delicioasele conserve Sun Food .
Conserve pe care el puteti comanda din magazinul virtual si apoi le primiti direct acasa.
Gustul lor este grozav iar calitatea exceptioanal .
Ingrediente  :
150 g faina
3 oua
150 g ananas scurs bine de zeama si taiat cuburi micute
1 pahar de iaurt
1 lingurita esenta de pere
60 g zahar
1/2 plic de praf de copt
1/2 lingurita de scortisoara
4 linguri de ulei
1 vf de cutit de sare
Punem intr-un vas faina cernuta impreuna cu praful de copt . Ouale le-am mixat pana cand s-ua albit psi au capatat volum frumos .Apoi am adagat zaharul si am amestecat bine .
Adaugam iaurtul,scortisoara  si amestecam pana se omogenizeaza . La final amestecam usor si faina .Punem in formele unse cu ulei aluatul cu lingura apoi bucatile de ananas date prin faina .
Punem la copt checurile cca 25-30 de minute la foc potrivit .
Dupa ce s-au rumenit putin le scoatem si le pudram cu zahar .
Servim langa o cana de lapte dulce.
Sunt foarte bune .





Dragul mamei bolnavior asteapta o poveste si un dulce  :D 





2 comentarii:

  1. Checurile tale sant superbe ca niste trandafiri !
    Ai scris intetionat gesit cu G?

    RăspundețiȘtergere
  2. Am scris doar gresit ,nu a fost cu intentie.Multumesc !!!Checurile au fost delicioase :D

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...